A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Хустська спеціалізована школа
І-ІII ступенів №1 імені А.Волошина
Хустської міської ради Закарпатської області

Гурток "Юні журналісти"

День миру №1

Сьогодні 21 вересня в школі №1 м.Хуст відбулося свято – День Миру. Кожна дитина розуміє слово мир по-різному, такими є і їх малюнки. Тому в нашій школі проходить виставка дитячих робіт на тему: Мир в Україні. Концерт надихнув кожного школяра і змусив задуматися. Зараз ми візьмемо інтерв’ю у тих, кому пощастило побувати на презентації.

Спочатку ми взяли інтерв’ю у вчителя початкових класів Матьоли М.В.

- Як ви вважаєте, чи розуміють сучасні школярі сенс цього свята?

- Я думаю так, тому що вони готувалися. Ми проводили виховну лексику і направляли їх на те, що це свято проводиться в нашій школі вже 2 роки. – відповіла вона

- Чи намагаєтесь Ви на уроках донести учням правду про мир і ситуацію на сході України?

- Обов’язково! З першого уроку, з першого вересня, коли ми брали урок про Україну і розповідали про те, що відбувається у нашій країні.

Далі нам привідкрила завісу шкільного життя Бабич О. М:

 - Хто з учнів, на вашу думку, більш серйозно відноситься до цього свята? Старші чи молодші?

 - Мені здається, що і старші, і молодші. Адже вони знають і розуміють що таке мир. – сказала Оксана Михайлівна

Потім ми розпитали Ліхтей М. Я:

 - Яким кольором Ви б зобразили мир?

 - Я думаю, що блакитним. Тому що блакитний - це колір неба над головою.

 - Назвіть три слова, які характеризують для вас мир?

 - Напевно, повага, любов і доброта.

Учениця 4-Б – Цупанич Л. відповіла на вічні запитання:

 - Кого з рідних або знайомих ти згадуєш, коли чуєш слово «мир»?

 - Тата і маму. Тому що вони найрідніші люди на землі.

 - З яким кольором в тебе асоціюється день миру?

 - Жовтий. Тому що це колір сонця. А сонце подарувало нам життя

Її однокласниця Заруцька С. також дала відповідь:

 - Чи сподобався тобі концерт?

 - Так, сподобався. Було цікаво.

 - Ти брала участь у виставці малюнків?

 - Так, звичайно.

 - А що ти там що зобразила?

 - Я зобразила дівчину, яка пускає в небо голуба.

Учениця 4-В Мирослава дала коментар з приводу цього свята:

 - Чи сподобався тобі концерт?

 - Так,сподобався. Ми дізналися багато цікавого та нового.

 - З яким кольором в тебе асоціюється День Миру?

 - Із кольором українського прапора. Адже це найдорожче, що є в українця


День миру №2

Мир на землі – це затишок і тиша,
Це сміх дитячий і душі політ,
Коли поет чарівні вірші пише
Про незвичайний, дивовижний світ.
Мир на землі – це росяні світанки,
Краса і творчість, пісня у гаях.
Мир на землі – це вечори і ранки
Із радістю і щастям у серцях.

У нелегкий час для України цей день є по-своєму особливий. Ми так багато часу проводимо в соціальних мережах, говоримо про мир, намагаючись донести інформацію про ситуацію у нашій державі, що іноді забуваємо про позитивні емоції.

Для багатьох людей у сучасному світі дар миру – не більше ніж казкова мрія. Вони живуть в кайданах атмосфери нестабільності та страху. Для них то в основному і існує цей день.

Перший в кого ми взяли інтерв’ю- це учень 8-А класу Олег Деркач.

- Чи потрібно на вашу думку день миру в нашому закладі? - питання від наших журналістів.

- В школі я думаю так. Тому що потрібно дітям донести що тільки через мир можна добитися більшого.

- Що вас спонукало до участі в цьому заході?

- Примирення.

- Яка мета проведення цього заходу?

- Донести іншим, що мир потрібен тому що через мир можна добитися більшого.

Наступний від кого ми взяли інтерв’ю –це вчитель історії та педагог-організатор Зейкан Микола Олександрович

- Ваше враження від виступу.

- Від цього виступу, ну найперше враження - це складне питання… В принципі приємне.

- Як ви уявляєте день миру в майбутньому?

- Як я хотів його уявити. Як день миру без конфліктів.

- Яка мета проведення цього заходу?

- Конкретно цього? Цей захід готували учні, то відповідно маємо ставити критерії такі як до учнів. Старші хотіли своїм молодшим показати щось нове надати якусь інформацію тож впринципі вони справилися з своєю задачею. Звичайно потрібно було б підключити більше людей бажано, якісь новітні системи, але нажаль може на наступний рік .


Міський день туриста

Нещодавно в нашому місті з нагоди Всесвітнього дня туризму Хустський позашкільний центр освіти «Сузір’я» провів патріотично-виховний захід «Міський день Туризму» серед учнів 8-10 класів.

В змаганнях приймали участь учні із дев’яти навчальних закладів. А саме Хустська СШ l-lll ст. №1 ім. А. Волошина, Хустська загальноосвітня школа №2, Хустська СШ l-lllст. №3, Хустська загальноосвітня школа №4, Хустська загальноосвітня школа №5, Хустська загальноосвітня школа № 6, Хустська гімназія - інтернат, НВК, Хустська СШl-ll ст. з угорською мовою викладання.

Учні залишилися задоволені, оскільки було багато цікавих конкурсів. Серед них перетягування канатів, інтелектуальний конкурс «Ерудований турист», мікроспринт, розпалювання вогнища, осіння композиція, встановлення намету, біг на жердинах та стройова підготовка.

Учні нашої школи вибороли перше місце в конкурсі «Мікроспринт» та третє місце за неймовірну фантазію в осінній композиції.

Почесне перше місце отримала Хустська загальноосвітня школа №6, привітаймо переможців!!!


День самоврядування №1

5-го жовтня 2018 року у першій школі міста Хуст було проведено «День Самоврядування». Що це означає? А це означає, що дирекція школи дозволила учням побувати на місті вчителя. Ось один із  уроків у цей день. Це 4 урок, в 7-б класі. По розкладу - географія. Проводитиме урок учень 11-А класу Фетько Орест. Пролунав дзвінок. Не зважаючи на те, що учні запізнилися, це не завадило добре почати урок. Більшість учнів були уважними. «Вчитель» дуже ясно пояснював тему. Він надавав дужє цікаві приклади. Учні не тільки відповідали на питання «вчителя», а й самі задавали  питання. Урок ставав дедалі цікавішим. Час непомітно пройшов.

Першу, кого я опитала після уроку це вчительку географії Шоваг Світлану Дмитрівну:

 - Як ви оцінюєте роботу вашого помічника?

 - Дуже добре.

 - Чи хотіли б ви такого помічника на ваших уроках?

 - Так, звичайно.

Наступним це був сам Орест:

 - Чому ви обрали саме цей урок?

 - Я не обирав цей урок.

 - Чи можете дати висновок зі вашої роботи?

 - Це був досвід для мене, який не будь.

 - Як вам було у ролі вчителя?

 - Чесно кажучи, цікаво… Це був перший мій урок, тож…. Це було цікаво.

І третя особа це учениця цього класу Дарина:

 - Вам сподобався цей урок?

 - Так, сподобався.

 - Чим?

 - Тим, що вчитель дуже розгорнуто розповів тему.

 - Як ви гадаєте варто робити «День Самоврядування» більше ніж 1 раз на рік?

 - Звичайно потрібно.

 - Навіщо?

 - Тому що цим учні розвиваються і пробують щось нове.


День самоврядування №2

Наша школа прагне росту. Учні хочуть різнобічно розвиватися. Тому дирекція школи передбачила цей нюанс провівши в нашій школі День Самоврядування. Мені пощастило побувати на уроці у 8-Б. Англійську мову тут вела учениця 10-А класу Фединець Яна.

Вона розповіла нам, що думає про своїх тимчасових учнів.

 - Яка професія легша: вчителя чи учня?

 - Кожна людина по-різному дивиться на це. Комусь легше просто слухати, а комусь навпаки -  розповідати, вчити показувати, направляти. – сказала вона.

 - Оскільки ти сьогодні вчитель, оціни цей клас по дванадцятибальній системі.

 - 12+!!! Було дуже добре, всі діти були дуже активні, мені було дуже приємно з ними працювати. І взагалі це один з моїх улюблених класів.

Вчитель цього класу Гождзік Лідія Михайлівна прокоментувала роботу своєї помічниці.

 - Як ви вважаєте чи справилася ваша учениця зі своїм завданням?

 - На відсотків 50… – невпевнено відказала вчителька.

 - На вашу думку, чи допомагають учням такі «експерименти»?

 - 100%. Тому,що учні відчувають себе більш розкуто і їм завжди цікавіше працювати з молодими вчителями, а ніж з досвідченими-старшими.

Учні також в захваті від нового вчителя. Учениця Генріетта дала відповідь на деякі запитання.

 - Оціни по десятибальній системі свого сьогоднішнього вчителя.

 - 100% 10 балів. Тому що цей вчитель був дуже комунікабельний, з ним було легко спілкуватися.

 - Чи хотіла б ти бути на місці експериментанта?

 - Так. Спробувати як це, коли тебе ніхто не слухає…- сміючись відповіла вона.


Методичний тиждень №1


Поїздка на Говерлу


Козацькі ігри


Відкритий урок


Свято української мови


Конкурс "Бобер"


Відкривай Україну


Відео на "Відкривай Україну"


Спортивний вечір 9А vs 9 Б


 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора